• BIST 100

    10104,85%-0,08
  • DOLAR

    35,67% 0,13
  • EURO

    37,44% 0,66
  • GRAM ALTIN

    3181,13% 0,84
  • Ç. ALTIN

    5102,07% 1,42
Tarih: 24.01.2025 15:45
ORTAHİSAR

ORTAHİSAR'DA HİZMET KALİTESİ EĞİTİMLE ARTIYOR

Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, belediyecilik hizmetlerinin vatandaşa hızlı, kaliteli ve nitelikli bir şekilde sunumu doğrultusunda, personele yönelik kurum içi eğitimleri sürdürdüklerini söyledi.

Ortahisar Belediyesi, hizmet kalitesini artırmak ve çalışanların verimliliğini üst seviyeye çıkarmak için kurum içi eğitimlerini sürdürüyor. Bu kapsamda belediye sosyal tesislerinde görev yapan personele, verimlilik ve hizmet kalitesini artırmaya yönelik eğitimler verildi. 
İnsan Kaynakları Müdürlüğü’nde görevli psikolog Beyza Selçuk tarafından ‘Ekip Ruhu ve İletişimin Gücü’ başlığı altında verilen eğitimlerde, ‘ekip çalışmasının temel dinamikleri, hizmet sektöründe kültürel duyarlılık, etkili iletişim teknikleri ve güçlü bir ekip ruhu oluşturulması’ konularında bilgilendirmeler yapıldı. 
Personelin vatandaşlarla daha etkili ve profesyonel iletişim kurabilmesinin ve bilgi ve becerilerini artırarak hizmet kalitesini daha üst seviyeye çıkarmasının hedeflendiği eğitim programlarına Sağlıkçılar Parkı, Boztepe Yürüyüş Yolu ve Seyir Terası, Ekopark ve Trabzon Akvaryum çalışanları katıldı.

BAŞKAN KAYA: “HALKIMIZA EN KALİTELİ VE NİTELİKLİ HİZMETİ VERMEK İÇİN ÇALIŞIYORUZ”
Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, belediyecilik hizmetlerinin vatandaşa hızlı, kaliteli ve nitelikli bir şekilde sunulmasında kurumsal kapasitenin artırılması kadar, personelin bilgili ve donanımlı bir hale getirilmesinin de büyük önem taşıdığını söyledi. 
Bu amaçla personele yönelik hizmet içi eğitimleri düzenli olarak sürdürdüklerini kaydeden Başkan Kaya, “Kamucu, halkçı, güler yüzlü, kapısı ve gönlü açık bir belediyecilik, bizim yönetim anlayışımızın temelini oluşturmaktadır. Bu anlayış doğrultusunda halkımızın ihtiyaç, talep ve beklentilerini karşılayabilmek için bir yandan kurumsal kapasitemizi artırmaya yönelik çalışmalar yapıyor bir yandan da kaliteli ve nitelikli hizmet sunumu için personelimize yönelik hizmet içi eğitimler veriyoruz” dedi.
Belediye sosyal tesislerinin işlevine ve ziyaretçi yoğunluğuna dikkat çeken Başkan Kaya, “Sağlıkçılar Parkı, Boztepe Yürüyüş Yolu ve Seyir Terası, Ekopark ve Trabzon Akvaryum’da, her gün çok sayıda vatandaşımızı ağırlıyoruz. Güzel bir gün geçirmek, eğlenmek ve huzur bulmak amacıyla tesislerimize gelen halkımıza güler yüzlü, hızlı, kaliteli ve nitelikli hizmet sunmaya çalışıyoruz. Bunun için tesislerimizde görev yapan personelimize çeşitli eğitimler veriyoruz. Amacımız, misafirlerimizin tesislerimizden mutlu ve huzurlu bir şekilde ayrılmasıdır” diye konuştu.
PSİKOLOG SELÇUK, İLETİŞİMİN ÖNEMİNİ ANLATAN SUNUMLAR GERÇEKLEŞTİRDİ
Psikolog Beyza Selçuk tarafından üç ayrı oturum şeklinde verilen eğitimlerde, sosyal tesis çalışanlarının profesyonel gelişimlerinin pekiştirilmesi ve hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik sunumlar gerçekleştirildi. Vatandaş odaklı kamu hizmeti yaklaşımında iletişimin önemine vurgu yapan Selçuk, kaliteli hizmetin sunumunda, ekip içindeki güçlü iletişim, işbirliği ve uyumun büyük önem taşıdığını ifade etti.


LİG TABLOSU

Takım O G M B Av P
1.Galatasaray 19 16 0 3 30 51
2.Fenerbahçe 19 14 2 3 31 45
3.Samsunspor 20 12 4 4 15 40
4.Göztepe 19 10 5 4 15 34
5.Eyüpspor 19 9 4 6 13 33
6.Beşiktaş 19 8 4 7 8 31
7.İstanbul Başakşehir 19 8 6 5 6 29
8.Gazişehir Gaziantep 20 7 8 5 -2 26
9.Trabzonspor 19 6 6 7 10 25
10.Rizespor 19 7 9 3 -10 24
11.Alanyaspor 19 5 7 7 -5 22
12.Kasımpaşa 19 4 5 10 -6 22
13.Konyaspor 19 5 8 6 -7 21
14.Antalyaspor 19 6 10 3 -17 21
15.Sivasspor 19 5 9 5 -11 20
16.Bodrum FK 19 4 11 4 -11 16
17.Kayserispor 18 3 8 7 -17 16
18.Hatayspor 19 1 11 7 -15 10
19.Adana Demirspor 19 2 15 2 -27 5